PLA EDUCATIU D’ENTORN DE SANTA BÀRBARA
180607
post-template-default,single,single-post,postid-180607,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

PLA EDUCATIU D’ENTORN DE SANTA BÀRBARA

PLA EDUCATIU D’ENTORN DE SANTA BÀRBARA

El mes de setembre vam donar inici a un nou curs i amb ell el Pla Educatiu d’Entorn de Santa Bàrbara.

Totes les actuacions que portem a terme dintre del PEE són amb l’objectiu d’aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana a més de poder oferir oportunitats a les famílies que més ho necessitin.

Aquest curs 2025-2026 el Pla Educatiu d’Entorn té una dotació de 10.000 € els quals destinarem per a poder realitzar diverses activitats per a tots els infants del municipi.

Totes les actuacions que hem portat a terme dintre del PEE són amb l’objectiu d’aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana a més de poder oferir oportunitats a les famílies que més ho necessitin.

Les primeres activitats que portarem a terme dintre del Pla Educatiu són:

  • Reforç actiu amb els alumnes de l’escola Jaume Balmes, de 1r fins a 6è de primària, en horari de 12.30 a 13.30 h repartits de dilluns a divendres on cada curs escolar assistirà un dia a la setmana. Els dijous a la tarda de les 15.30 fins les 18.30 h en dos grups assistiran els alumnes de l’institut les Planes.
  • L’activitat esportiva per als alumnes de I4 fins a 6è de primària de l’escola dels mesos de gener, febrer, març, abril i maig que porta a terme l’empresa Gransalut en horari de les 16.30 a les 17.30 h. Aquesta activitat es realitza durant tot el curs escolar, la qual està subvencionada pel FSE+ de l’escola Jaume Balmes i el PEE de l’Ajuntament de Santa Bàrbara.
  • L’obra de teatre “Projecte primavera” que es realitzarà el mes de maig i anirà dirigida als alumnes de la llar d’infants “Les Beceroles” i on els infants sentiran i veuran la història del jardí d’un castell.

Cal remarcar que el PEE està en constant revisió la qual cosa es podem modificar o afegir noves activitats depenent de les necessitats dels infants de la població.

La regidora d’Ensenyament, Elen Estarlich Arasa, considera molt important continuar oferint activitats a través del Pla Educatiu d’Entorn per als infants i famílies de la població, ja que se’ls ofereix suport tant a les necessitats educatives com socials.

Santa Bàrbara, 24 de setembre de 2025

Regidoria d’Ensenyament