AMPLIACIÓ DE L’HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE L’AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA
1113
post-template-default,single,single-post,postid-1113,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

AMPLIACIÓ DE L’HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE L’AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA

AMPLIACIÓ DE L’HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE L’AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA

Amb la voluntat de millorar i augmentar l’atenció a la ciutadania a les oficines de l’Ajuntament, a partir del proper mes de març s’ampliarà de manera substancial l’horari d’obertura de les mateixes.
Així, en horari d’hivern, les oficines restaran obertes de dilluns a divendres de 10 a 14.30 hores, ampliant mitja hora; i les tardes dels dilluns, dimecres i dijous de 16 a 20 hores, passant de donar atenció una tarda, a obrir-ne tres. En horari d’estiu (de meitat de juliol a meitat de setembre) l’horari serà de 10 a 15 hores.

Aquesta nova distribució també permetrà establir un horari fix d’atenció a les planeres i planers per part de tots els regidors de govern, per tal que puguin adreçar de manera personalitzada les seves consultes, propostes i/o queixes. Només cal adreçar-se a l’Ajuntament o al telèfon 977717000 per tal de concertar visita amb algun regidor en concret.

L’horari d’atenció dels diferents regidors s’establirà de la següent manera:
– Àlfred Blanch (Alcaldia, Urbanisme i Cultura): Dilluns i dijous de 17.30 a 19.30 hores, a les oficines de l’Ajuntament; dimarts de 17.30 a 19.30 hores, a l’Smartcentre.
– Montse Rodríguez (Serveis Socials, Personal i Règim Intern): Dimecres de 17 a 19 hores, a les oficines de l’Ajuntament.
– Judit Lleixà (Fires i Festes): Dimarts de 11 a 13 hores, a les oficines de l’Ajuntament.
– Antonio Ollés (Governació, Serveis, Promoció Econòmica i Agricultura): Dilluns de 10 a 12 hores, a les oficines de l’Ajuntament.
– Adrián Batiste (Joventut, Mitjans de Comunicació i Noves Tecnologies): Dimarts de 17 a 19 hores, al Centre Municipal de Serveis Socials.
– Laia Pla (Salut, Ensenyament i Turisme): Dijous de 17 a 19 hores, a les oficines de l’Ajuntament.
– Joan Abella (Hisenda, Comissió Especial de Comptes, Esports i Medi Ambient): Dijous de 17 a 19 hores, a les oficines de l’Ajuntament.

De la mateixa manera, el servei d’atenció al públic de Sorea (Servei Municipal d’Aigües), que ara es duia a terme dos dijous de cada mes, passarà a prestar atenció els dimecres alterns de 16 a 18 hores.

Una manera de poder oferir un servei de qualitat és adaptar-nos al màxim a les necessitats dels ciutadans, apropant al màxim i de manera personalitzada i individual l’atenció a les necessitats de tots els veïns del poble, aquesta és la voluntat del consistori amb aquesta mesura d’ampliació de l’atenció, segons paraules de la regidora de Personal.

Santa Bàrbara, 19 de febrer de 2016

Regidoria de Personal