Ajuntament de Santa Bàrbara | PRESENTACIÓ D’UN PRODUCTE TURÍSTIC RELACIONAT AMB L’OLI D’OLIVA AL MUSEU DE LA VIDA A LA PLANA
724
post-template-default,single,single-post,postid-724,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

PRESENTACIÓ D’UN PRODUCTE TURÍSTIC RELACIONAT AMB L’OLI D’OLIVA AL MUSEU DE LA VIDA A LA PLANA

PRESENTACIÓ D’UN PRODUCTE TURÍSTIC RELACIONAT AMB L’OLI D’OLIVA AL MUSEU DE LA VIDA A LA PLANA

El passat dilluns, l’alumna Alejandra Ferrando de segon del CFGS Guia, Informació i Assistència Turístiques, que realitzen FP dual al Museu de la Vida a la Plana, el qual està inclòs a equipaments de la xarxa EBRE, NATURA & CULTURA i el Consorci Museu Terres de l’Ebre, ha realitzat la presentació del seu projecte amb dues rutes amb l’oli d’oliva com a protagonista. Paral·lelament ha realitzat una visita guiada als seus companys al mateix museu i els ha acompanyat a visitar una de les dues cooperatives agràries del municipi, en aquest cas la cooperativa Montebre, SCCL.

Des de fa uns anys, l’Ajuntament de Santa Bàrbara juntament amb el Museu de les Terres de l’Ebre i l’Institut Montsià, col·laboren estretament perquè alumnes del CFGS Guia, Informació i Assistència Turístiques realitzin les seves pràctiques al museu. Aquests/es alumnes, a més, realitzen altres tasques paral·leles, com rutes, projectes vinculats, visites guiades i teatralitzades, etc.

Laia Pla, regidora de Turisme, valora positivament aquestes iniciatives a fi d’incentivar el turisme a Santa Bàrbara i aportar valor afegit al Museu de la Vida a la Plana.

Santa Bàrbara, 30 de març de 2017

Regidoria de Promoció Econòmica i Regidoria de Turisme