JORNADES D’OFICINES DE TURISME DE CATALUNYA
1330
post-template-default,single,single-post,postid-1330,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

JORNADES D’OFICINES DE TURISME DE CATALUNYA

JORNADES D’OFICINES DE TURISME DE CATALUNYA

Els dies 8 i 9 de juny, Ulldecona va realitzar la trobada anual d’Oficines de Turisme de Catalunya, organitzada per l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local de Catalunya (APTALC) i que enguany ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Bàrbara. Es tracta d’unes jornades de formació per als professionals del sector, que suposen a la vegada un marc ideal per a la descoberta de l’oferta turística del municipi i de la comarca.

Durant aquests dos dies, els professionals d’arreu de Catalunya han visitat el Museu Natural de les Oliveres Mil·lenàries de l’Arion i el conjunt d’art rupestre i el Centre d’Interpretació de l’Ermita de la Pietat. Així mateix, gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Bàrbara, els professionals turístics van fer una visita al Museu de la Vida de la Plana de la localitat. A més, durant els dos dies, els participants a les jornades van poder degustar productes del territori amb una variada oferta gastronòmica, a càrrec de restaurants d’Ulldecona i del restaurant Diego del nostre poble.

Les jornades, a més, han comptat amb un ampli ventall d’accions formatives i importants professionals del sector del turisme, que han vingut d’arreu del territori català. A més, durant la celebració de les jornades va entrar en funcionament un concurs d’instagram i, en l’acte de cloenda, es van entregar també els premis APTALC 2016.

El regidor de Promoció Econòmica, Antonio Ollés, va valorar molt positivament que, més de 30 professionals del sector haguessin visitat el nostre museu i gaudit de la nostra gastronomia, una acció de promoció del nostre municipi que pot tenir un impacte molt positiu per al turisme local. D’altra banda, l’alcaldessa d’Ulldecona Núria Ventura va agrair la col·laboració de Santa Bàrbara i va destacar els lligams d’ambdós municipis a l’hora de realitzar accions conjuntes de promoció i difusió del nostre territori.

Santa Bàrbara, 9 de juny de 2017

Regidoria de Turisme i Regidoria de Promoció Econòmica