L’SMARTCENTRE JA TÉ BÚSTIA DE RETORN 24 HORES
90613
post-template-default,single,single-post,postid-90613,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

L’SMARTCENTRE JA TÉ BÚSTIA DE RETORN 24 HORES

L’SMARTCENTRE JA TÉ BÚSTIA DE RETORN 24 HORES

S’ha instal·lat a les portes de l’Smartcentre una bústia per retornar documents (Llibres, revistes, DVD, CD, etc.), una demanda que feia temps que feien els usuaris i que la crisi sanitària de la COVID-19 ha fet incrementat la seua reivindicació.

Aquest dispositiu permetrà el retorn de documents en qualsevol moment, encara que l’Smartcentre estigui tancat. D’aquesta manera qualsevol usuari de l’Smartcentre podrà retornar el document que tingui en préstec a qualsevol hora del dia i qualsevol dia de la setmana, ja que només haurà de dipositar-lo a la bústia. El personal de l’Smartcentre recollirà i gestionarà les devolucions dins del seu horari laboral.

La bústia compta amb un sistema de seguretat que evita que es dipositin altres elements que poden malmetre els documents. En el seu interior compta amb uns llistons que fan lliscar l’arxiu fins al fons de la mateixa, on se situa el dipòsit. En cas d’entrada d’altres elements aquests cauran a terra gràcies a aquests llistons. Aquest sistema està pensat per evitar el llançament d’elements com líquids, petards o brossa entre d’altres, ja que encara que s’introdueixin no arribaran al dipòsit final d’emmagatzematge.

El regidor de Cultura Agustí Espuny, considera que aquesta bústia facilitarà als usuaris el retorn de documents i més ara que en la situació de pandèmia no se sap si hi haurà nous confinaments i tancaments dels serveis. També està molt satisfet de com ha anat funcionant l’Smartcentre aquests darrers anys, essent una de les biblioteques de tot Catalunya amb més activitats anuals i més usuaris tenint en compte la franja d’habitants; i sobretot com s’ha adaptat a la nova situació que estem vivint, facilitant l’ajuda necessària d’aquells tràmits i gestions requerits per la població.

Santa Bàrbara, 9 de novembre de 2020

Regidoria de Cultura