Ajuntament de Santa Bàrbara | LA UNIÓ DE COMERÇ DE SANTA BÀRBARA TORNA A L’ACTIVITAT
90665
post-template-default,single,single-post,postid-90665,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,vcwb,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive
 

LA UNIÓ DE COMERÇ DE SANTA BÀRBARA TORNA A L’ACTIVITAT

LA UNIÓ DE COMERÇ DE SANTA BÀRBARA TORNA A L’ACTIVITAT

Vuit anys després que cessés l’activitat com a entitat que representava i englobava el comerç del nostre municipi, la Unió de Comerç de Santa Bàrbara torna a emprendre la seva activitat. Amb una junta directiva renovada i amb la vista posada en encarar un futur que, malauradament, es presenta amb incertesa.

Després de la primera onada provocada per la COVID-19, el comerç local va veure la necessitat d’unir-se de nou per tal de fer força davant d’una situació inesperada i amb la qual no se sabia com fer-ne front. Amb la nova onada, aquesta necessitat s’ha vist encara més reforçada i, per tant, la voluntat de recuperar l’entitat ha estat una prioritat per part de gran part del teixit comercial.

La nova junta directiva estarà encapçalada per Laia Martí com a presidenta, Josep Pla vicepresident, David Lúcia com a secretari i Andrea Rubio tresorera. A banda, comptarà amb el suport de sis vocals, la majoria membres d’anteriors juntes directives: Pili Santiago, Elisabet Solà, Salomé Gaya, Pili Castell, Esther Salillas i Ana Isabel Garcia.

Aquesta nova etapa s’obre amb incertesa però també amb il·lusió, amb la voluntat de generar noves actuacions i activitats de foment i promoció del comerç local, però també amb ganes de renovar-se i reciclar-se, per tal d’adaptar el comerç i l’empresa al segle XXI, especialment pel que respecta al màrqueting i comerç digital.

Per a Manel Crespo, regidor de Promoció Econòmica, la recuperació de la Unió de Comerç és un primer pas per enfortir l’economia local, així com que el comerç de Santa Bàrbara tingui representació davant diferents organismes, i pugui beneficiar-se d’accions de suport, com ajuts, subvencions o formació. També ha dit que aquest és el primer pas però que no serà l’últim, ja que des de la regidoria es vol que el comerç local en sigui un dels eixos principals.

Santa Bàrbara, 26 de novembre de 2020

Regidoria de Promoció Econòmica