17 nov. ENTRA EN FUNCIONAMENT L’e-TAULER DE L’AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA
L’Ajuntament de Santa Bàrbara posa en funcionament l’e-TAULER, una eina més dels serveis de l’administració electrònica que s’està implementant a les administracions publiques per facilitar l’accés a la informació i als serveis que ofereixen a la ciutadania.
L’e-TAULER és un servei del Consorci AOC que permet la publicació i la gestió d’edictes electrònics mitjançant Internet. És una eina de publicació certificada amb automatismes associats a la gestió de la publicació dels edictes. L’e-TAULER permet gestionar les evidències electròniques del procés de publicació per tal de garantir els temps d’exposició i la integritat de la informació.
Emparant-se en l’article 58.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya i de conformitat amb la regulació continguda en l’Ordenança d’administració electrònica o reglament que aprovi cada Administració, l’e-TAULER pot servir per substituir o complementar la publicació dels actes i les comunicacions que, per disposició legal o reglamentària s’han de publicar en el tauler d’anuncis o per mitjà d’edictes, per la seva publicació a la seu electrònica corresponent.
L’Ajuntament de Santa Bàrbara està invertint tots els recursos humans i tècnics necessaris per posar en funcionament tots els serveis que la nova llei sobre administració electrònica estableix.
Podeu accedir a l’e-Tauler a través del portal de transparència de la pàgina web del nostre ens www.santabarbara.cat o al següent enllaç:
https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=4313840003
Santa Bàrbara, 17 de novembre de 2016
Regidoria de Noves Tecnologies