22 nov. SEGONA FASE DE LA FORMACIÓ EN ESTRATÈGIA SOCIAL MEDIA
L’any passat, Santa Bàrbara va realitzar un curs d’estratègia social media, o el que és el mateix, una formació per a empreses, comerços i entitats amb l’objectiu de conèixer les oportunitats de les xarxes socials en matèria de màrqueting i aprendre les principals aplicacions i eines per treure’n el màxim rendiment a nivell publicitari i de promoció.
En aquesta segona edició, s’ha continuat amb aquesta via, ampliant els coneixements adquirits a la primera edició i incidint en més profunditat en:
– Conèixer les oportunitats de les xarxes socials en matèria de màrqueting.
– Aprendre com funciona facebook i saber com i què publicar-hi.
– Aprendre a analitzar les estadístiques socials a facebook.
– Aprendre a crear campanyes publicitàries amb facebook.
El curs el realitza el formador Jaume Boldú, expert en màrqueting digital i membre de l’empresa consultora Tarannà MKT Consulting. Boldú destaca el fet que s’hagi ampliat aquesta formació i destaca la importància de treballar, com és el cas de Santa Bàrbara, en grups petits, ja que permet ampliar millor els coneixements i treballar amb més profunditat.
Per altra banda, el regidor de Promoció Econòmica Antonio Ollés destacava la feina de la Regidoria en donar el màxim d’oportunitats de formació i promoció al comerç local però, per contra, lamentava que no hi hagi més interès per part d’un nombre major de persones i entitats que formen part del teixit empresarial, comercial i associatiu local, tot i que s’ha fet promoció i difusió arreu i s’ha adaptat l’horari per tal que, comerços i empreses, tinguin millor disposició d’assistència.
Santa Bàrbara, 22 de novembre de 2016
Regidoria de Promoció Econòmica