SEGONA FASE DE LA FORMACIÓ EN ESTRATÈGIA SOCIAL MEDIA
826
post-template-default,single,single-post,postid-826,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

SEGONA FASE DE LA FORMACIÓ EN ESTRATÈGIA SOCIAL MEDIA

SEGONA FASE DE LA FORMACIÓ EN ESTRATÈGIA SOCIAL MEDIA

L’any passat, Santa Bàrbara va realitzar un curs d’estratègia social media, o el que és el mateix, una formació per a empreses, comerços i entitats amb l’objectiu de conèixer les oportunitats de les xarxes socials en matèria de màrqueting i aprendre les principals aplicacions i eines per treure’n el màxim rendiment a nivell publicitari i de promoció.

En aquesta segona edició, s’ha continuat amb aquesta via, ampliant els coneixements adquirits a la primera edició i incidint en més profunditat en:

– Conèixer les oportunitats de les xarxes socials en matèria de màrqueting.
– Aprendre com funciona facebook i saber com i què publicar-hi.
– Aprendre a analitzar les estadístiques socials a facebook.
– Aprendre a crear campanyes publicitàries amb facebook.

El curs el realitza el formador Jaume Boldú, expert en màrqueting digital i membre de l’empresa consultora Tarannà MKT Consulting. Boldú destaca el fet que s’hagi ampliat aquesta formació i destaca la importància de treballar, com és el cas de Santa Bàrbara, en grups petits, ja que permet ampliar millor els coneixements i treballar amb més profunditat.

Per altra banda, el regidor de Promoció Econòmica Antonio Ollés destacava la feina de la Regidoria en donar el màxim d’oportunitats de formació i promoció al comerç local però, per contra, lamentava que no hi hagi més interès per part d’un nombre major de persones i entitats que formen part del teixit empresarial, comercial i associatiu local, tot i que s’ha fet promoció i difusió arreu i s’ha adaptat l’horari per tal que, comerços i empreses, tinguin millor disposició d’assistència.

Santa Bàrbara, 22 de novembre de 2016

Regidoria de Promoció Econòmica