22 juny L’AJUNTAMENT DE SANTA BÀRBARA OBRE LA NOVA CARPETA CIUTADANA
L’Ajuntament de Santa Bàrbara implementa la nova carpeta ciutadana per facilitar la gestió de tots els seus tràmits i serveis. El Consell Comarcal del Montsià té signat un conveni de col·laboració amb la Diputació de Tarragona per a la implementació de la plataforma de serveis digitals ACTIO als municipis del Montsià, entre ells Santa Bàrbara.
La seu electrònica es configura com un espai virtual segur en el qual el ciutadà pot exercir el seu dret a la comunicació amb l’administració pública per mitjans electrònics i realitzar tràmits administratius. La seu electrònica és una oficina virtual de l’administració titular que possibilita l’accés a la informació i a la realització de tràmits sense limitacions horàries i sense desplaçament i d’una manera segura.
La seu electrònica està dotada de les eines de signatura electrònica que permetin garantir la identificació dels subjectes que hi accedeixen, per fer tràmits electrònics o per obtenir informació sobre els procediments en què siguin interessats, així com per garantir la integritat, la confidencialitat i la seguretat dels tràmits.
Des de Secretaria de l’Ajuntament de Santa Bàrbara es treballa per impulsar la implementació de les eines digitals tal com marca la llei i facilitar la tramitació, la gestió i accés als tràmits i serveis municipals.
Santa Bàrbara, 21 de juny de 2022