17 jul. NOU CARTIPÀS MUNICIPAL 2023-2027
El dimecres 28 de juny a les 12 h es va celebrar al Ple Extraordinari d’Organització de la Corporació Municipal per als propers quatre anys.
Els temes inclosos a l’ordre del dia del ple eren els següents: la fixació de la periodicitat de les sessions de plens ordinaris, la creació de la comissió especial de comptes i comissions informatives, el nomenament dels representants de la corporació en òrgans col·legiats, la constitució de la Junta de Govern Local, el nomenament de tinents d’alcalde, la delegació de regidories i la proposta de retribucions i indemnitzacions dels membres de la corporació i als grups polítics.
També es va aprofitar la celebració del Ple per aprovar i donar compte a una sèrie d’assumptes d’Intervenció, com el reconeixement extrajudicial de crèdits de 2022, la rectificació de l’Inventari de Béns de 2022, la Liquidació del Pressupost 2022, així com l’aprovació del Programa de Festes 2023.
El cartipàs municipal va quedar de la forma següent:
Primer tinent d’alcalde: Sr. J. Lluís Gimeno Vegué.
Segona tinent d’alcalde: Sra. Laia Pla Coto.
Tercera tinent d’alcalde: Sra. M. Elena Estarlich Arasa.
L’alcalde va fer delegació de les funcions municipals en els regidors/es que a continuació també es detallen:
- J. Lluis Gimeno Vegué: Agricultura, Medi Ambient i Esports.
- Laia Pla Coto: Salut, Festes Patronals i Personal.
- Elen Estarlich Arasa: Ensenyament, Serveis, Participació Ciutadana i Festes Populars.
- Ana Panisello Arasa: Serveis Socials, Noves Tecnologies, Cultura i Turisme.
- J. Lluís Zaera Buitrago: Joventut, Promoció Econòmica i Fires.
Quedant les àrees d’Alcaldia, Urbanisme, Hisenda, Mitjans de Comunicació i Governació les pròpies de l’Alcaldia sense delegació, ja que directament són assumides pel mateix alcalde.
Santa Bàrbara, 28 de juny de 2023
Alcaldia