GRAN ÈXIT DE LA FIRA DE L’OLI I LA MEDITERRÀNIA
163866
post-template-default,single,single-post,postid-163866,single-format-standard,bridge-core-2.6.7,qode-quick-links-1.0,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-25.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-90858
 

GRAN ÈXIT DE LA FIRA DE L’OLI I LA MEDITERRÀNIA

GRAN ÈXIT DE LA FIRA DE L’OLI I LA MEDITERRÀNIA

El passat 24 de novembre, la Fira de l’Oli i la Mediterrània tancava les portes a un cap de setmana de gran intensitat, tant a nivell d’activitat com de visitants, en una edició marcada pels canvis introduïts i per un nou enfoc a la fira. Tot i els dubtes, la fira es va saldar amb un gran èxit, amb més de 60 expositors i més de 15.000 visitants que, acompanyats d’un clima favorable, va permetre arrodonir un cap de setmana fantàstic.

Enguany, la fira canviava alguns dels seus aspectes. Per començar amb el nom, on la Fira de l’Oli Novell, dels Cítrics i del Comerç deixava pas a la nova Fira de l’Oli i la Mediterrània. Així, començant per la nomenclatura, es van introduir nous canvis, destacant la separació dels espais en dos concrets: el primer, situat al pavelló firal on s’hi van situar els expositors més vinculats al món oleícola, agrícola i gastronòmic; per l’altra banda, es va instal·lar una carpa comercial annexa on s’hi van situar els comerços i entitats locals. Aquest fet va permetre augmentar el nombre d’expositors.

D’aquesta manera la fira va introduir un gran nombre d’activitats, enllaçant l’oli, la gastronomia i la cultura a parts igual, sent molt ben rebudes tant pel públic com per gran part dels expositors i expositores.

Lluís Zaera, regidor responsable, va valorar molt positivament la fira, estant fins i tot per damunt de les expectatives més optimistes, i va fer esment també que els canvis poden ser molt positius.

Santa Bàrbara, 29 de novembre de 2024